Uwaga!
Blog o tematyce YAOI, może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych. Jeżeli tematyka w jakikolwiek sposób Ci nie odpowiada, prosimy o opuszczenie bloga. Pozostałym zaś życzymy miłej lektury :)

wtorek, 14 stycznia 2014

Ogłoszenie

Wybaczcie, że ostatnio Was tak zaniedbuję, ale sami rozumiecie... Nowy rok, koniec semestru, nie mam zbytnio czasu na pisanie. Bardzo żałuję, ale musicie uzbroić się w cierpliwość, bo prawdopodobnie do ferii (które, nawiasem mówiąc, u mnie wypadają akurat na sam koniec czyli od 15 lutego) żadna nowa notka się nie pojawi :c Z góry przepraszam za to, ale obiecuję, że jak już zacznie się wolne, to na pewno dodam coś nowego.
 Trzymajcie się ciepło.~

1 komentarz:

  1. A buu! :C
    Będę płaaaakać! A tak serio, to nie... Ale smutno. Ale z drugiej strony, cieszę się, że się odezwałaś, bo teraz wiem na pewno, że tak po prostu sobie nie znikłaś. Dziękować Niebiosom! I swoją drogą, też mam ferie od 15 lutego, więc mam nadzieję, że mi je umilisz swoimi tekstami ^ ^ :D
    Dużo weny, czasu, żeby tak w szkółce było dobrze ;))
    Buziaki ;*
    i czekam :D

    OdpowiedzUsuń