Uwaga!
Blog o tematyce YAOI, może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych. Jeżeli tematyka w jakikolwiek sposób Ci nie odpowiada, prosimy o opuszczenie bloga. Pozostałym zaś życzymy miłej lektury :)

środa, 9 października 2013

Nowinki

Witam wszystkich! Mam nadzieję, że nie macie mi za bardzo za złe tego, że ostatnio nic nowego się nie pojawiło. Cóż, chwilowy zastój twórczy i brak chęci. To zapewne przez tą jesień i szkołę. Ale spokojnie, nadrobimy to. W ramach rekompensaty mam dla was propozycję: co powiecie na kolejne opowiadanie? Tym razem tematyka bardziej zbliżona do naszych czasów, bo szkolna. Co myślicie? Chętnie posłuchałabym Waszych pomysłów na one shoty albo opowiadania. Jeżeli macie jakieś propozycje, chcielibyście poczytać o czymś konkretnym lub macie zamysł na ciekawy wątek, to piszcie śmiało na mojego meila zoja96@wp.pl albo na GG: 12329895. Będzie mi bardzo miło podyskutować z Wami na te, lub też inne ciekawe tematy :3 
Pozdrawiam.~ 

6 komentarzy:

  1. Heej ;*
    Wpadam z pytankiem, kiedy coś się pojawi?? Bo ja już nie mogę się doczekać! :c xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...nie jestem pewna, czy w ogóle. Zastanawiam się mocno nad zawieszeniem albo zamknięciem bloga. No bo cóż...główna przyczyna to brak zainteresowania ^ ^

      Usuń
    2. Zawiesić? Ale ja kocham twoje opowiadania T.T Ja chcę nowy rozdział... ~ Prooooszę... ~~

      Usuń
    3. Naprawdę? o.o Jej...myślałam, że tylko jedna osoba to czyta o.o

      Usuń
  2. Nie waż sie tego zawieszać! Błaaaaaaaaaaagaaaaaaaaam... Ja nie wiem, co ja zrobię, jak zamkniesz bloga. Codziennie od tego 9 października wchodzę i sprawdzam, czy nie pojawiło się tu coś nowego... Proszę Cię, nie kończ! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...no dobrze :3 w takim razie jeszcze dziś wstawię nową notkę :3

      Usuń